نیمانیما، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

نیما کوچولوی خانواده

نيما جوان

شيطون مامان

1397/8/22 12:51
نویسنده : مامان مونا
373 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم داري وارد هيجده ماهگيت ميشي من هنوز به وبلاگ نويسي عادت ندارم كم كم كه راه افتادم جز به جز مينويسم انشالله ☺️ 

پسرم خيلي شيطوني هستي و ديوارو راست بالا ميري😁

اوايل داشتي خوب حرف ميزدي ولي يهو استپ كردي 😐

ولي خداروشكر يه ماهه كه افتادي باز رو حرف زدن 

كلمه هايي كه ميگي ماما بابا ،به به ، مي ام مي ام يعني ميخوام😍😍دستاتو عقب جلو ميكني و چيزي و بهواي ميگي  با هيجان من من 

اذان پخش ميشه يا گنبد و مسجد ببيني  حتي نوشته هاي قراني ببيني سريع ميگي الله 

موقع اذان سجده ميكني 😍😍😍😘😘😘

بازم هست كه فعلا يادم نمياد اضافه ميكنم 

عاشق خط خطي كردني و من هنوز نفهميدم دست چپي يا راست دست چون از هر دوش استفاده ميكني 🧐

از يك سالگي جيشتو ميگي و اينو ماماني مهناز يادت داده خودتم ياد گرفتي باهوشم 😍

عاشق ميوه هستي 

ادامه دارددد😀

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)